14.12.12

●●●

We are ready for 2013 with wonderful Marimekko wall calendar with amazing illustrations by Aino-Maija Metsola. I am looking forward of daily looking at it and writing down all the birthdays, nice meetings and so on... 

8 komentarjev:

  1. kolk je lep. a to si online naročila? rabim nekaj takega, kjer je prostor za upisovanje. zadnje čase z mulci zamudim vse preglede....Bo treba spet uvest mal reda in discipline, ker mamici zadeve uhajajo iz rok :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valentina, sem ti poslala kar mail! :)
      Ja "pametni pišejo" kar velja, meni precej pomaga pri planiranju... :)

      Izbriši
  2. O, res je lep koledar. =)
    Mene pa zanima kako si dodala snežinke svojemu blogu? Že lani sem želel narediti nekaj podobnega pa blog žal ni zagrabil kode.

    www.podezju.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na Alessandrinem blogu La casita je nekaj objav nazaj link do njenega facebooka z navodili... upam, da najdeš in da tvoj blog prijetno zasneži z virtualnimi snežinkami! :)

      Izbriši
    2. Hvala. Mi je ravno uspelo, ko sem brskal po netu. Res je lepo. Zimsko. =)

      Izbriši