15.11.12

●●●



These past months my camera was quite forgotten... but nevertheless here are two photos from October.

8 komentarjev:

  1. I was also thinking about taking some rose hips home with me. The photos are nice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Anaaa super da si nazaj, pogrešala sem te :). Krasni šipki so in občudujem tvoj smisel za manj je več. Jaz sprehajam psa in kot sokol iščem kakšno večjo vejo, da bi jo dala v vazo. pa zdaj vidim da bi se lahko zadovoljila tudi z precej manšo :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Love these two amazing pics! What a beautiful red.

    OdgovoriIzbriši
  4. Thank you all for your lovely comments! :)
    Valentina... takrat sem si želela nabrati večji šopek šipka, ampak sem se odpravila na potep prepozno za ostalimi in ni ostalo več kot tole... :) Srečno z iskanjem primerne veje, gotovo jo boš našla in lepo okrasila... Imej lep vikend*

    OdgovoriIzbriši
  5. Still has its charms love the photos. :) Sending good vibes from here. Got my eye on your next posts.

    OdgovoriIzbriši
  6. looking forward to se november photos. :)

    OdgovoriIzbriši